Nowości google

Co chwilę google mnie czymś zaskakuje.
Czasami są to zmiany, które mi się podobają, czasami nie, zdarza się, że wręcz mi przeszkadzają w pracy.

Zaskoczyło mnie google, gdy przy wynikach pojawiła się lista np. produktów w sklepie.
Na tej zasadzie zakład kamieniarski „dostał” cennik w opisie.

Ciekawi mnie czy kolportaż ulotek też dostanie taką listę.
Np. kolportaż ulotek
kolportaż gazet
kolportaż katalogów
kolportaż druków bezadresowych

Poczekamy, zobaczymy. Może gdzieś pojawi się informacja, która wyjaśni nam co wpływa na pojawienie się takich opisów.

Ciekawe też, jak takie opisy będą wpływały na odwiedziny.

Skomentuj

