Uśmiechnij się, jesteś szczęściarzem

Czasami człowiek ma wszystkiego dość, wszystko go denerwuje i uważa, że jest najbardziej pokrzywdzony przez świat.

W takich momentach powtarzam sobie „mogłem się urodzić w innym miejscu i pracować cały dzień za miskę ryżu”. Tam też ludzie są szczęśliwi. Jest wiele powodów, które powinny sprawiać, że rano wstajemy uśmiechnięci.

Bardzo podobają mi się chwile, gdy po kilku dniach przestaje mnie coś boleć:

– moment, w którym uświadamiam sobie, że kolano już nie boli i mogę normalnie schodzić po schodach, przestaję się kołysać jak House;

– mogę patrzyć na boki nie przekręcając całego ciała – tylko głowę, bo po kilku dniach szyja doszła do siebie, po tym jak mnie „przewiało”;

– kiedy głowa przestaje boleć i można się nad czymś skupić;

– i tysiące innych chwil, które poprawiają mi humor, a często traktuję je jakby były bez znaczenia.

Popatrzcie na filmik, który dzisiaj rano poprawił mi nastrój.

Reakcja dziecka, które zaczęło słyszeć dzięki implantowi.

Podobało się?

A wy zastanawiacie się w takich momentach jakimi jesteście szczęściarzami?

Skomentuj

