Tania kostka granitowa

Od jakiegoś czasu opiekuję się kilkoma stronami www. Jedną z nich jest strona Robexa – zakład produkujący kostka granitowa.
Po ostatniej rozmowie z właścicielem (choć wstyd, że przyznać, że dopiero teraz) założyłem system statystyk na stronie tania-kostka-granitowa.pl.
W zasadzie nie potrzebowałem ich wcześniej, ważne było tylko, żeby strona była wysoko. Jak ktoś będzie szukał kostki to „musi” ją znaleźć na naszej stronie. Nie sądziłem, że tak dużo jest „ktosiów”, że tak często odwiedzana jest strona, że kostka granitowa ma tak duże wzięcie w internecie.
Moje wielkie zdziwienie – jak dużo jest osób odwiedzających. Kostka granitowa świetnie sprzedaje się przez internet.

Ja cieszę się ze statystyk, a Robex ze sprzedaży kostki granitowej.

Skomentuj

